onsdag 22. april 2015

MANDAG, NY UKE OG NYE BILDER :)

Riktig god mandag kjære bloggvenner og blogglesere :) Mandag, ny uke og nye muligheter :) 
I dag stod jeg opp som vanlig kl.08.00. Jeg er over hodet ikke noe frokostmenneske. Begynner alltid dagen med et glass med smoothie. Jeg lager smoothien litt tykkere som en slags yoghurt, og smoothien metter til lucnh for min del. 


Er helt avhengig av smoothie om morgenen. 


Ingrediensene jeg bruker i smoothien er: 
- Eplejuice
- Yoghurt med vaniljesmak eller gresk yoghurt
- 1 banan
- 1 mango
- 1 kiwi
- Frosne blåbær
- Frosne bringebær
- Litt hakkede mandler
- 1 - 2 ss med cocosafett (cocosafett er kjempebra for fordøyelsen, for håret og forbrenningen). 

I ettermiddag hadde jeg time til fysioterapeut. Tre dager i uken går jeg til fysioterapeut hvor jeg holder på med opptrening av skulderen min etter operasjonen jeg hadde i 2014. Før jeg dro til fysioterapeuten tok jeg min daglige gåtur. 


I løpet av natten hadde det snødd litt, og det lå bittelitt snø på bilen og på marka, men snøen smeltet bort i løpet av dagen.


Solen tittet jammen meg frem i dag også :)


Kjempefin sol på himmelen :)

Jeg brukte ca.20-30 minutt på turen min, og kom  hjem kl.11.00. Gikk i gang med å øve på fløyta.

Torsdag har jeg spillejobb på fløyta i begravelse, og jeg øvde på de to sangene jeg skal spille ved begravelsesseremonien. Det er stort sett to sanger som går igjen ved begravelser når jeg spiller fløyte i begravelser, og det er Trondheimsnatt av Åge Alexandersen og J.S. Bach sin Siciliano.

Dro til fysioterapeuten kl.13.00. Det går kjempefint med opptreningen av skulderen min. Hadde et lite uhell i januar. Det var glatt og isete utenfor lokalet hvor vi i koret hvor mannen min og jeg synger i, og jeg støttet meg litt vel hardt mot bilen for å ikke falle. Fikk meg støt i skulderen da jeg støttet meg. Det resulterte i at jeg fikk brist i noen  muskelfibre i skulderen, og jeg fikk smerter i skulderen. Jeg måtte kutte ut belastningen på styrken av skulderen. Nå er jeg smertefri igjen, og jeg har begynt med litt lett belastning igjen.

Samtidig sliter jeg med betennelse i ankelen, men har tillatelse fra fysioterapeut til å gå turene mine i flatt terreng. Jeg er henvist til ortoped. 

Kom hjem fra fysioterapeuten kl.14.30, og da slappet jeg av før jeg begynte å forberede meg til korøvelsen.  Denne uken er en roligere uke. I morgen kveld er det korøvelse med Heimklang, og vi sitter igjen med en kjempegod følelse etter vi sang på kortreffet lørdag 07.03.2015 :) Tilbakemeldingene vi fikk fra de andre korene som deltok på sangertreffet var kjempebra :D

Tusen takk til alle som leser bloggen min, og tusen takk til alle dere bloggvenner som kommenterer på innleggene mine :) Jeg setter kjempestor pris på dere alle sammen, og dere motiverer til til å fortsette å blogge :)

Hvis dere ønsker kan dere følge meg på Snapchat er dere hjertelig velkommen til å gjøre det, og dere er hjertelig velkommen til å følge meg. Brukernavnet mitt på Snapchat er: abyhakrilas På Snapchat får dere ta del i dagliglivet mitt, og dere vil få førstehåndsoppdatering om kattene :) 

Dere kan også følge meg på Instagram: https://instagram.com/abynadina/ På Instagram legger jeg ut mage bilder som jeg tar i hverdagen, både naturbilder, bilder av kattene og fine bildemotiver som jeg synes er fine :)  Jeg ønsker alle sammen en kjemepfin mandag, og ei kjempefin og god uke :)                                    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar