onsdag 22. april 2015

HØSTBILDER PLUSS LITT TIL FRA OKTOBER MÅNED :)

I Trondheim har vi hatt kjempefint høstvær, og fotoapparatet er min følgesvenn når jeg går tur :) Bladene på trærne går mer og mer i vinterdvale med kjempefine høstfarger.


Nok et tre med kjempefine høstfarger :)


Kjempefine høstfarger på dette treet også :)


Måtte teste ut speilreflekskameraet mitt ute like en dag før det var fullmåned i oktober, og jeg er ganske fornøyd med resultatet på bildet :)


Fredager eller lørdager er kosekvelder med hjemmelaget pizza :)


Takk til min rasekattvenninne Aase som lærte meg dobbeltstrikk. Dette er mitt første gryteklutpar som jeg strikket :)


Det er ikke høst uten fårikål :) Nam, nam :p


Til dessert hjemmelaget karamellpudding :p


Hver morgen må jeg ha min daglige smoothie :p Jeg begynner hver eneste morgen med en kopp med hjemmelaget smoothie :)


Smoothien min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar