onsdag 22. april 2015

BILDER FRA 30 ÅRSJUBILEUM PÅ BAKKETUN FOLKEHØGSKOLE :)

15.08 - 17.08.2014 var det duket for elevtreff på Bakketun Folkehøgskole, og kullet jeg gikk på var 30 års jubilanter :)


Om kvelden etter vi hadde pakket ut og ordnet oss i stand, var det duket for kveldsmat, og flere av de jeg gikk sammen med var kommet. Det var kjempekoselig å se dem igjen :)


Etter kveldsmaten tok vi oss en tur ned på Øra på en pub. Noen av de medelevene vi gikk sammen med hadde booket seg inn på et hotell på Verdal. Det var kjempekoselig å se dem igjen :)


På puben :)


Noen av mine folkehøgskolevenner på puben :)


Den kjempefine hovedbygningen på folkehøgskolen :)


Nyfløya hvor vi flesteparten av jentene bodde da vi gikk på folkehøgskolen :)


Da vi gikk på folkehøgskolen kalte vi internatet der vi bodde for "nyfløya nede" og "nyfløya oppe". Internatene er gjort opp til små boenheter med 6-7 stk på hver boenhet. Jeg bodde på "nyfløya nede", eller boenheten Leksdal som den heter i dag :)


Boenheten Leksdal, eller "nyfløya nede" som vi kalte det :)


Under elevstevnehelgen delte jeg rom sammen med slektningen min som gikk sammen meg på folkehøgskolen. Rommet vi lå på var rom 108, og det var faktisk naborommet til rommet jeg bodde det året jeg gikk på folkehøgskolen selv :)


Rom 108 hvor jeg bodde under elevstevnehelgen :)


Rommet hvor vi bodde på under helgens elevstevne :)


Hovedbygningen sett fra hagen.


Hovedbygningen sett fra hagen.


Nyfløya sett fra hagen.


Lørdag 16.08.2014 kom det flere til folkehøgskolen for å være med på elevstevnet, og 30 års jubileet vårt :)


Flere av oss valgte å være med på tematime hvor temaet var: "Syng livet". Det handlet om sangens gave!


Været var så kjempefint at vi koste oss ute i hagen med kaffe :)


Kullet vårt som gikk på folkehøgskolen i 1983/84 ute i hagen :)


Det ble kjempemasse mimring og latter under helgens elevstevne :)


Kullet vårt samlet ute i hagen :)


The "Matcho boys is back" :)


Vi fikk kjempegod festmiddag som bestod av sodd og is :)


Etter middag var det mimrestund for hvert enkelt kull, og der fortsatte praten og mimringen :)


Under mimrestunden for kullet vårt :)


Så var tiden kommet til å ta gruppebilde av oss. På den samme trappen stod vi for 30 år siden og ble fotografert :) Her er vi 30 års jubilanter sammen med noen av 4 av lærerne og en ansatt som jobbet på kjøkkenet samlet på trappen :) Tusen takk Harald Fåkvam for lån av bilde!


Om kvelden var det "elevkveld", og rektor ved folkehøgskolen presenterte lærere og andre ansatte for oss.


I tillegg ble hvert enkelt jubileumskull presentert for hverandre. Her er det 60 års jubilantene som blir presentert :)


Kullet vårt på scenen. Vi valgte å synge en sang som vi var glad i da vi gikk på folkehøgskolen :)


Om kvelden gikk vi en tur på puben på Øra, og koste oss med noe å drikke :)


Det var godt humør og god stemning på puben, og vi fortsatte mimringen. Vi fikk jammen trimmet lattermusklene våre ja :D


Søndag 17.08.2014 ble elevstevnet avsluttet med kaffe og kaker. Her er tre gode venner som gikk i samme klasse da de gikk på folkehøgskolen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar