onsdag 22. april 2015

BILDER FRA TRIMTUR 11.03.2015 :)

I går onsdag 11.03.2015 startet jeg dagen med å ta min gåtur som jeg gjør 3-4 ganger uka. Jeg går da i 30 minutter, og det er kjempegodt å komme seg ut på en trimtur før man tar fatt på dagens oppgaver og gjøremål :) 

Været var kjempefint med sol fra skyfri himmel, og nok en dag med vårstemning :) Det ble til at jeg tok noen bilder på turen i går også :)


Sol fra skyfri himmel, og vårstemning :)


Etter solen snudde 21.12.2014 har vi fått lengre og lysere dager, og solen står høyere på himmelen :)


Det var kjempeherlig, for fuglene satt i trærne og kvitret og sang :) 


Solen gjennom grenene på treet :)


Tilfredsset Kapell, skyfri himmel og vårstemning er kjempeherlig :)


Solen over hustakene på nabohusene i veien hvor vi bor :)


Nå skal jeg dra av gårde, for jeg har en spillejobb på fløyta i begravelse. I ettermiddag skal jeg til veterinæren å vaksinere Nadina. Nadina skal være med på utstilling 28.03 - 29.03.2015, og da er reglene så enkle at kattene må være vaksinert 15 dager før utstillingen!
Ønsker alle mine blogglesere og bloggvenner en kjempefin torsdag :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar