onsdag 22. april 2015

BILDER FRA 17.MAI 2014 :)

17.mai 2014 var det overskyet og regn fra morgenen av, men etter kl.12.00 ble det sol og varmt vær :) Her er det kjempefine Norske flagget hengt opp til ære for Norge og nasjonaldagen :)


Vi skulle gå i folketoget sammen koret hvor vi synger. Det begynner og fylles opp på fotballbanen før avmarsj :)


Fanebæreren for koret vårt :)


Den kjempefine fanen til Heimklang :)


Denne ballongen hadde slitt seg fra sin eier, og i tillegg viklet seg rundt et tre. Der ble den hengende :)


Etter toget var ferdig hadde vi kjempegod lunch hjemme hos min søster og familien hennes. Vi fikk servert kjempegod mat :)


Etter lunchen koste vi oss med kaffe og kaker. Her er marsipankaken min mann og jeg laget :)


Kjempefine 17.mai-blomster på bordet :)


Måtte bare ta bilde av de kjempenydelige tulipanene i hagen hos søsteren min :)


17.maipynten ute på trappa hjemme hos min søster :)


Om kvelden var vi i kaffeselskap til et vennepar av oss og ungene deres :) Gode kaker ble servert der også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar