onsdag 22. april 2015

FØRJULS- OG JULEBILDER :)

I år prøvde jeg meg på å lage fløtekarameller for aller første gang. Her kokes fløte, sukker og sirup under stadig omrøring :)


Karamellblandingen i formen :)


Karamellene i boksen, og de ble kjempegode :)


3.advent, og tre lys er tent i adventsstaken :)


Så var det brune pinner som er et must når det gjelder julekaker her i huset :)


Ferdigstekte brune pinner :)


Kokosmakroner ferdigstekt :)


Denne filtstriejulepyntet laget jeg når jeg gikk på barneskolen :) Kjempekoselig å ta vare på :)


Denne garnnissen laget mannen min da han gikk på barneskolen :)


Denne julebukken i halm laget jeg første året på videregående skole :)


Julepynt på veggen :)


Denne nissen er det en rasekattvenninne (som er med i samme katteklubb som meg) som har laget :)


Julepynt og juleduken på pianoet :)


Adventsstaken på plass i vinduskarmen på stua. Nissekona under fikk jeg i førjulsgave av min venninne Catzy for noen år siden :)


4.advent, og fire lys er tent i adventsstaken :)


Ikke jul uten krumkaker :)


Jul = Marsipan :)


Delfiakake er også en julekake som alltid blir godt tatt i mot :)


Pepperkakehuset vårt :)


Juletreet vårt, nytt for anledningen, og med nye leddlys på :)


Ingen julaften uten "Tre nøtter til Askepott". Kjempefin film, og kjempevakker musikk :)


Ribba på julaften ble kjempegod, og svoren ble spør :)


Fikk kjempefine julegaver som jeg satte kjempestor pris på :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar