onsdag 22. april 2015

BILDER FRA OMVISNING I BEKKJARVIK/AUSTEVOLL 28.06.2014:)

Etter vi hadde spist frokost gikk vi oss en tur rundt i Bekkjarvik for å se oss omkring. Her er en del av båthavnen :)


Havnen i Bekkjarvik :)


Søskenbarnet tok oss med på en omvisning med bil rundt på Austevoll. Han, kona til søskenbarnet mitt og sønnen deres driver et rederifirma med fiskebåter i Austevoll. Her er en av fiskebåtene deres som heter Nordervon.


Styrhuset på Nordervon.


Nordervon ved kaia hvor den holdt på å bli pusset litt på.


Vi fikk også se kontoret til fiskebåtrederiet i Austevoll. Bildet er tatt fra kaia utenfor lokalene hvor kontoret lå.


Bildet ble tatt på kaia utenfor kontorlokalet til fiskebåtrederiet :)


Bildet ble tatt på kaia utenfor kontorlokalet til fiskebåtrederiet :)


Bildet ble tatt på kaia utenfor kontorlokalet til fiskebåtrederiet :)


Informasjonsplakat om rederiet.


Inne på kontorlokalene til rederiet :)


Inne på kontorlokalene til rederiet stod det også et bilde av min bestemor Elise og min bestefar Amandus. Min bestefar var aktiv innen politikk, og han var ordfører for Arbeiderpartiet i Nordkapp i sin tid! Jeg føler meg beæret å være barnebarn av Elise og Amandus :)


Etter omvisningen koste vi oss med kjempegod lunch hjemme hos søskenbarnet mitt, kona hans og sønnen deres :)


Meg selv koser meg det kjempefine sommerværet :)


Den kjempeflotte utsikten fra huset hvor søskenbarnet mitt og kona hans bodde :) Etter lunchen gikk turen videre i bil til Haugesund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar