onsdag 22. april 2015

BILDER FRA JULI MÅNED MED BILDER AV HÅNDARBEID SOM JEG HAR LAGET M.M :)

06.07.2014 var vi i bursdag til min gammeltantenevø som fylte 2 år. Han fikk kjempemasse fine bursdagsgaver, og det var en storfornøyd 2 åring som koste seg :) Vi fikk servert pizza, kaffe og kaker. Foreldrene (min niese og hennes samboer) hadde laget dette "fruktpinnsvinet" :)


Fruktpinnsvinet med masse kjempegod frukt!


To stk heklede og tovet sitteunderlag til utestoler.


To stk heklede og tovet sitteunderlag til utestoler.


De fire heklede og tovete sitteunderlagene jeg har heklet :)


Et par strikket og tovet tøfler for barn som jeg har laget :)


Et par strikket og tovet tøfler for voksen (dame) som jeg har laget :)


En ting er sikkert, og det er at man ikke har lov til å klage på at vi i Trøndelag har hatt en kjempeflott sommer så langt når det gjelder været. De dagene det har vært litt for varmt ute på verandaen er løsningen enkel, nemlig å ta med vifta ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar