onsdag 22. april 2015

BILDER TATT I OSLO 07.02-08.02.2015 :)

Jeg bodde hos venninnen min, og om ettermiddagen måtte jeg forevige den kjempefine ettermiddagshimmelen :)


Før jul kjøpte venninnen min og ungene hennes seg en sibirkatt. Han heter Baloo, og her ligger den lille bamsen og slapper av på pianoet :)


Lørdag 07.02.2015 var venninnen min og jeg på besøk til en felles rasekattvenninne av oss. Hun er oppdretter av rasekatten sibir, og har fire kattunger (hunnkatter) som nå er 8 uker gamle. Her er den ene kattungen i kullet <3 :)


En annen av kattungene i kullet :)


Kattemamma Lykke vasker den ene kattungen sin <3 :)


Kattemammaen Lykke slapper av og koser seg sammen to av kattungenurkene sine <3 :)


Kjempefine og flinke kattemamma Lykke <3 :)


Om ettermiddagen møtte min venninne og jeg en annen venninne av oss, og vi gikk på restauranten Mona Lisa og spiste :)


Mine to venninner på restaurant Mona Lisa :)


Katten til min venninne (Baloo) på en meget ulovlig plass, nemlig spisebordet. Måtte likevel ta bilde av ham der han lå :)


Papegøyen og skravelbøtta (Chilli) til min venninne og ungene hennes spiser sin lunch :)


Chilli koser seg med lunchen sin :)


Fikk servert kjempegod chiapudding, og den var kjempegod :p


Fikk også servert kjempegod havrelefse til lunch :)


Om ettermiddagen 08.02.2015 var vi på besøk til foreldrene til venninnen min, og vi feiret morsdagen med å spise kjempegod middag der :)


Litt av middagen snart klar for servering :)


De kjempeflotte døtrene til venninnen min på besøk hos sin mormor og morfar :)


Meg selv og min venninne :)


Gult er kult! Kjempefine gule roser og kjempegod ostekake i anledning morsdagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar