onsdag 22. april 2015

BILDER TATT 10.09 - 13.09.2014 :)

Bildet ble tatt utenfor Lerkendal Stadion da jeg gikk meg en tur 10.09.2014 :)


Høsten er kommet lengre, og det er flotte høstfarger å se på trærne ute i naturen :)


Inngangen ved Trondheim Døvekirke :)


Parken ved St. Olavs Hospital en kjempefin og solfylt septemberdag :)


Parken ved St. Olavs Hospital :)


12.09.2014 reiste jeg til Oslo sammen min rasekattvenninne Christine. Vi skulle på SWS i Telenor Arena på Fornebu. Da vi stoppet på Alvdal oppdaget vi dette bygget! Bygget er i tilknytning til Aukrustsenteret :)


Om kvelden 12.09.2014 kjøpte vi oss lett middag på hotellet der vi bodde, og her er det jeg spiste :)


13.09.2014 var Christine og jeg sammen med sibirgjengen og spiste middag. Jeg spiste denne kjempegode hamburgeren, og den var kjempegod :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar