onsdag 22. april 2015

BILDER FRA TUR TIL BEKKJARVIK/AUSTEVOLL 27.06.2014:)

27.06.2014 reiste min mor, min søster og jeg til Bergen. Vi hadde fått påspandert gratis tur til Bekkjarvik/Austevoll av søskenbarnet mitt og familien :) Gate nr.31 på Værnes, og snart klar for avreise til Flesland :)


Verden utenfor en SAS-maskin :)


Vi ble hentet på Flesland av fetteren min og min kusine (min fetters storesøter), og derfra kjørte vi til ferjekaia for å ta ferjen til Austevoll hvor fetteren min bor. Ikke verst å komme til Bergen å ta ei ferje som heter for "Trondheim". Til opplysning gikk denne ferjen på sambandet Flakk - Rørvik (ikke så langt fra Trondheim).


Bilde tatt på ferja :)


På ferjeturen til Austevoll :)


Da vi kom frem til Austevoll kjørte vi hjem til fetteren min hvor vi fikk servert kaffe og kaker. Jeg ble overveldet av den kjempeflotte utsikten de hadde fra huset sitt :)


Den kjempeflotte utsikten fra huset til søskenbarnet mitt og kona hans :)


Etter vi hadde drukket kaffe kjørte søskenbarnet mitt oss til gjestgiveriet i Bekkjarvik hvor vi skulle overnatte til lørdag 28.06.2014. Der lå det en kjempefin gave til oss alle sammen. Vi fikk denne fiskenålen i sølv :)


Om kvelden ble vi påspandert middag på Bekkjarvik Gjestgiveri. Han som drev restauranten ved gjestgiveriet het for Ørjan, og han var med i Bocuse d’Or hvor han kvalifiserte seg til EM som gikk av stabelen i Stockholm i mai 2014!


Menyen på Bekkjarvik Gjestgiveri :)


Den kjempegode middagen jeg spiste: Kalveentrecot :)


Kjempegod dessert også :)


Vi bodde nært havneområdet i Bekkjarvik, og det var kjempeidyllisk der, og minnet om en Sørlandskjærgår :)


Havneområdet i Bekkjarvik :)


Kveldsstemning med kjempefin kveldshimmel over Bekkjarvik :)


En "raring" fra Bekkjarvik som satt på gjestgiveriet :)


Nok en "raring" jeg så på gjestgiveriet i Bekkjarvik :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar