onsdag 22. april 2015

BLOGGOPPDATERING MED BILDER :)

Bilde fra trimturen min 25.03.2014. Det var skyfri himmel og strålende sol :)


Tilfredset Kapell en kjempefin marsdag :)


Bildet av Tilfredset Kirkegård som jeg tok på turen min :)


Sa du blå himmel?


Fant årets første leirfivel, og den måtte jeg selvfølgelig fotografere :)


29.03.2014 feiret vi 50 års dagen til broren til mannen min. Han ble 50 år 02.04.2014. Først var vi ute på en restaurant og spiste kjempegod middag :)


Etter vi hadde spist middag på restauranten dro vi hjem til min svoger, samboeren hans og ungene deres hvor vi drakk kaffe, og feiret bursdagen videre :)


Bordet var også pyntet opp med kjempefine tulipaner :)


Vi fikk servert kjempegode kaker og kaffe :) Denne bløtekaken var pyntet med 50 halve druer :)


Ingen bursdag uten sjokoladekake :)


Gulrotkaka var kjempegod :)


Et kjempemorsomt bursdagskort som jubilanten fikk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar