onsdag 22. april 2015

BILDER TATT I OKTOBER/NOVEMBER 2014 :)

18.10.2014 var vi på besøk til et vennepar av oss. I vår kjøpte de seg en kjempesøt hund, og han heter Bingo :) Her er godgutten Bingo <3 :)


Fangbanet Bingo <3 :)


På besøk til venneparet vårt :)


26.10.2014 feiret vi 18 årsdagen til min yngste nevø hjemme hos min søster. Min nest eldste nevø stod for kokkeleringen, og på menyen stod det kylling :)


Kjempegod kyllingmiddag :)


Fredager pleier vi ofte å kose oss med hjemmelaget pizza. Her er min hjemmelagede pizza som jeg laget 07.11.2014 :) Pizzaen er ikke ferdigstekt.


Ferdigstekt fredagspizza :) I deigen bruker jeg kun grovt speltmel.


Søndag 09.11.2014 laget jeg kanelsnurrer. Her er deigen kjevlet ut, og smør, sukker og kanel tatt på :)


Kanelsnurrene før de skulle steikes :)


Kanelbollene ferdigstekt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar