fredag 4. november 2016

NY VIDEO PÅ MIN YOUTUBEKANAL I SERIEN "LÆR Å SPILLE SPIANO" - NYBEGYNNEROPPLÆRING STEG FOR STEG :)

På min Youtubekanal har jeg postet tre videoer i min serie som heter: "Lær å spille piano" - Pianoopplæring steg for steg.

Youtubekanalen min kan dere finne her: https://www.youtube.com/channel/UCOnD2yjjZcFMF2i7tKzqGQw

Det har gått en stund siden jeg postet episode nr.3, men nå lover jeg å bli flinkere til å legge ut en ny video hver fredag hver uke.

Dersom du har et gammelt keabord eller piano stående, så finn det frem slik at du kan prøve deg frem. Min mormor var 52 år da hun begynte å spille piano, og hun ble kjempeflink :)

Her er episode nr.4 i serien "Lær å spille piano". Jeg håper dere liker videoen :)



Episode nr.4 i serien "Lær å spille piano" :)




Jeg tar utgangspunkt i denne pianoboken :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar