mandag 18. mai 2015

HIPP, HIPP HURRA FOR 17.MAI :) NOEN 17.MAIBILDER.

Kl.08.00 ble balkongflagget vårt satt opp, og det var klart for en ny 17.mai :)


Satte ut 17.maipynt med noen bjørkekvister og to småflagg i en vase på verandaen, og det pyntet opp :)


Meg selv før vi dro opp på 17.mailunch hjemme til min søster :)


Hjemme hos min søster fikk vi kjempegod lunch :) 


Til en 17.mailunch hører det med noe hvitt og sprudlende i glasset :)


Om kvelden var vi invitert på 17. maimiddag til et vennepar av oss og ungene deres :) Jeg måtte ta bilde av denne 17.maiservietten med teksten til: "Norge i rødt, hvitt og blått" på :) 


Meg selv under middagen hjemme hos venneparet vårt :)


Til kaffen hjemme hos venneparet vårt fikk vi hjemmelaget pavlovakake, og pavlovakake hører med til 17.mai :) 


17.mai ble en kjempekoselig dag, og været ble faktisk bedre enn det de hadde meldt på værmeldingen :) Så lenge det er oppholdsvær er vi Trønderne kjempefornøyde :)  Håper dere også hadde en fin 17.maifeiring :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar