tirsdag 16. februar 2016

JEG MERKER OG SER KLART FORSKJELL PÅ VIPPENE MINE ETTER Å HA BRUKT SWISS LASHES VIPPESERUM FRA SWISS CLINIC I FLERE MÅNEDER :) Sponset innlegg med annonselenker

Jeg har i lengre tid prøvd ut Swiss Lashes fra Swiss Clinic.









Swiss Lasches er et av de mest solgte øyenvippeserumene i Sverige. Her kan dere gå inn for å lese mer om Swiss Lashes vippeserum. http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyevipper/oyevippeserum-swiss-lashes-6-ml.html



Selv har jeg alltid hatt korte vipper, og jeg har farget både vipper og tatt extention for å få litt lengre vipper.



Slik så vippene mine ut før jeg begynte med Swiss Lashes vippesurm. Vippene var korte.



Etter 3 uker merket jeg klart forskjell på vippene mine. Jeg la merke til at vippene ble fyldigere og lengre enn hva de tidligere hadde vært.

Nå har jeg brukt vippeserumet hver dag siden september. Det første jeg kan si er at Swiss Lashes er drøy, og man har den i mange måneder. Jeg har brukt vippeserumet hver eneste dag siden september, og først nå begynner det å gå mot slutten. Akkurat det er noe av det viktigste jeg ser etter når jeg skal kjøpe noe.

Folk rundt meg ser også merkbar forskjell på vippene mine etter jeg har testet ut Swiss Lashes vippeserum, og jeg har fått flere kommentarer på at de ser forskjell. Det er kjempegøy å høre :)


SLIK SER VIPPENE MINE UT I DAG:








En stor fordel er når man ser at Swiss Lashes fungerer, er at man trenger ikke bruke så mye maskara. Mitt maskaraforbruk har gått betraktelig ned enn tidligere. Før så måtte jeg bruke en god del maskara for å få vippene mine lange, men nå bruker jeg ikke i nærheten av hva jeg brukte før. Vippene blir mye finere når jeg bruker maskara etter jeg har brukt Swiss Lashes vippeserum.

Jeg har møtt folk som sier "Phø, tror du på noe sånt tull at et vippeserum skal gjøre noe med vippene dine!" Noen av de som har sagt dette har trukket tilbake det de har sagt, for de ser også med egne øyne at vippene mine har blitt fyldigere og lengre etter jeg har brukt Swiss Lashes vippeserum.

Dersom dere har korte vipper, så prøv å bruke Swiss Lashes vippesrum. Jeg kan med hånden på hjertet si at det har hjulpet mine vipper! Det er ikke tull en gang!



Her kan dere besøke Swiss Clinic for å se alle produktene de har:
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar