lørdag 14. november 2015

NB! VIKTIG!!! BLI MED I "BLOGGERE MOT TERROR" I KVELD MELLOM KL.20.00 - 21.00!!!




 I dag gråter hele verden sammen med Frankrike :( Alle øynene er rettet mot Paris i dag! Vi er i sjokk og vantro etter det brutale og forferdelige terrorangrepet hvor over 100 uskyldige menneskeliv brutalt ble drep i det verste terrorangrepet i fredstid :( 

Etter mannen min og jeg kom hjem fra lutefiskaften i går kveld, ble vi bare sittende i sjokk og vantro å se på ekstra nyhetssending på NRK om terrorangrepet, og det var ikke til å fatte og begripe at noe slikt kan skje :( 

Jeg føler kjempemasse med alle de som ble rammet av terrorangrepet i Paris i går kveld, og mine tanker går til alle de skadde, de pårørende til de som ble drept og alle som på en eller annen måte ble rammet av denne ugjerningen <3 <3 <3 Dette er så meningsløst, og jeg har vanskeligheter med å finne ord for den brutale ugjerningen som ble begått! Så mange uskyldige menneskeliv gikk tapt <3 Det er kjempetrist og fælt :(  Ord blir fattige i en slik situasjon, men vi kan alle sammen på vår måte vise avsky for at vi ikke aksepterer terror! 

Kan ikke alle bloggere bli med i "Bloggere mot terror" i kveld mellom kl.20.00 - 21.00! Da slukker vi alle elektriske lys, og tenner stearinlys som vi setter i vinduskarmene. Dette for å minnes ofrene og deres pårørende som ble rammet av det forferdelige og grusomme terrorangrepet i Paris <3

Vær så snill kjære bloggere! Spre dette budskapet "Bloggere mot terror" videre på deres blogger, og på deres facebooksider!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar